Zayıflama Uygulamaları

Zayıflama uygulamaları ile Herion Polikliniğinde arzu ettiğiniz görünüme kavuşmak için size en uygun tedaviye karar verebilirsiniz. Son dönemlerde herkesin en büyük problemlerinden biri olan kilolardan farklı uygulamaların yardımı ile kolayca ve hızlı bir şekilde kurtulmak mümkündür. Zayıflamaya yardımcı ve zayıflamayı destekleyici tedaviler; herhangi bir yan etkisi olmadan, cerrahi hiçbir işlem yapılmadan ve vücutta ağrı, acı gibi yan etkiler görülmeden yapılmaktadır.

Zayıflama sağlayan yöntemlerden biri olan AWT (Akustik Dalga Tedavisi) uygulamaları, şok dalgaları ile bölgesel zayıflamayı sağladığı gibi selülitli bölgelerin tedavisine yardımcı oluyor. Ultrasound (Ultrason) tedavisi, ses dalgalarının vücutta oluşturduğu mekanik titreşimin etkisi ile bel, kalça ve karın bölgesindeki yağların vücuttan atılmasını sağlıyor.

Vücudun çalışmayan kaslarına uygulanan pasif jimnastik, başka tedavilerin de yardımıyla vücudun tümünde yağ yakımını hızlandırır. Vakum terapi, deri ve deri altı dokulara vakum yoluyla basınç uygulaması yaparak kan ve lenf dolaşımını artırır, böylece yağ yakımını hızlandırdığı gibi selülitlerin yok olmasını da sağlar. Sıkılaştırma sağlayan lenf drenaj uygulaması, yakılan yağların lenf sistemi vasıtasıyla vücuttan atılmasını sağlar.

Zayıflama uygulamaları arasındaki Selülit masajı ile kan ve lenf dolaşımının harekete geçmesi, dokuların taze oksijen dolması, dolayısıyla selülitlerin giderilmesi sağlanır. Ozon lipoliz uygulaması, obezite seviyesinde kilo problemi olmayanların bölgesel yağlarını ozon gazı ile yok edilmesine yardımcı olur. Mezoterapi ile zayıflama, mikro iğneler ile bölgesel zayıflama, hücre yenilenmesi, sıkılaşma ve cilt parlaklığı sağlar.