Vakum Terapi Sıkılaşma Ankara

Vakum terapi sıkılaşma için kullanılan yöntemlerden biridir. Bölgesel yağlardan kurtulmanın farklı yolları vardır, bu yolların en etkililerinden biri de vakum terapi uygulamasıdır. Uygulama, ters basınç ile çalışır. Ters basınç, yağların direncini kırar ve vücuttan atılmalarını sağlar.

Yağ dokularında azalma ve gevşeme oluşturan vakum terapiyle arzu ettiğiniz vücut ölçülerine ulaşabilirsiniz. Sıkılaştırma ışında farklı etkilere de sahip olan uygulama, vücudunuzun forma girmesi için oldukça yararlıdır. Selülit tedavisinde de kullanılan yöntem kan dolaşımını hızlandırarak sağlığınıza kavuşmanızı sağlar. Vakum terapi sıkılaştırma uygulaması ile kendinizi daha iyi hissedebilirsiniz.

Vakum Terapi Sıkılaştırma Ankara

Kadın ve erkek fark etmeksizin, günümüzdeki en önemli sorunlardan biri kilo ve bölgesel yağlanmadır. Bunun için birbirinden farklı uygulamalar vardır. Son dönemlerde çok fazla talep gören vakum terapiyle vücudunuzun farklı bölgelerindeki yağlar azalırken cildinizde gözle görülür bir sıkılaşma ve gençleşme elde edilir. Yani vakum terapinin tek bir etkisi yoktur. Aynı anda, estetik anlamında birden fazla faydaya sahiptir.

Vakum Terapinin Faydaları Nelerdir?

Vakum terapinin vücudunuz için pek çok faydası vardır. Bunlardan birkaçını sıralarsak;

• Selülitlerin yok olmasını sağlar.
  • Vücudun hatlarında belirgin bir düzelme sağlar.
  • Sıkılaşma artar.
  • Sarkmalar ortadan kalkar.
  • Cildin elastikiyeti artar.
  • Kan dolaşımı hızlanır, böylece cildin güzelliği ve parlaklığı artar.
  • Diyeti destekler.

Vakum terapi ile cildinizde belirgin bir değişiklik oluşmaya başlar. Bu da sosyal ve bireysel hayatta sizi daha mutlu eder.

Vakum Terapi Seans Sayısı

Sorunun büyüklüğüne göre seans sayısı değişmektedir. Genel olarak 8 ya da 10 seans uygulanırken kişinin durumuna göre seans sayısı artırılabilir.

Kimler Vakum Terapi Alamaz?

Vakum terapi herkes için önerilmez. Bazı özel durumları olanların vakum terapi uygulamasını almaması gerekir. Bu kişiler şunlardır:

• Halile olanlar
  • Emzirenler
  • Hormonal değişim yaşamayanlar ve gelişimini tamamlayanlar
  • İlaç tedavisi görmeyenler
  • Ağır hastalık geçirmemiş olanlar

Vakum Terapisinin Herhangi Bir Sakıncası Var mıdır?

Normal şartlarda uygulamanın herhangi bir sakıncası yoktur ancak yukarıda verdiğimiz özel durumu olan kişilerde risk oluşabilir. Vakum terapide anestesi uygulanmaz, kesi ya da kanül yolu açılmaz. Bu yüzden ağrı ya da acı oluşturmaz.

Uygulamanın Etkisi Ne Zaman Görülmeye Başlanır?

Uygulamanın seans sayısı arttıkça etkisi de artmaya başlar.

Beslenmeye Dikkat Etmek Gerekir mi?

Vakum terapi alan bir kişi, diyetine dikkat etmelidir. Uygulamanın etkisi, beslenme şartlarıyla daha da artar. Ayrıca, egzersiz de yapılmalı, zayıflama sürecine destekte bulunulmalıdır. Karbonhidratlı yiyeceklerden uzak durulmalı, dereotu, kereviz, greyfurt gibi yağ yakıcı besinler tercih edilmelidir.

Vakum Terapi ile Başka Bir Uygulama Birleştirilmeli midir?

Yalnızca selülit sorunu yaşayanlar için vakum terapi yeterli gelmektedir. Ancak daha başka sorunlar varsa durum değişebilir. Aşırı yağlanma gibi durumlarda vakum terapinin yanı sıra başka bölgesel incelme yöntemleri de kullanılabilir.