Vakum Terapi Bölgesel İncelme Ankara

Kadınların bölgesel yağlanma konusunda en çok şikayet ettiği bölgelerde vakum terapi bölgesel incelme uygulaması ile iyi sonuçlar almak mümkündür. Kalça, basen, baldır gibi yağların toplandığı, zamanla sarkmaların oluştuğu bölgelerde vakum terapi etkili bir yöntemdir.

Vakum Terapi Nedir?

Ters basınç uygulaması ile yağların ayrılması ve dirençlerinin kırılması, vücuttan kolayca atılarak bölgesel incelmenin sağlanması için yapılan uygulamaya vakum terapi denir.

Vakum Terapi Bölgesel İncelme Faydaları

Vakum terapi, bölgesel incelme sağladığı kadar uygulandığı bölgelerde farklı etkiler de oluşturabilir:

• Sıkılaştırma
  • Sarkıkların giderilmesi
  • Dirilik sağlama
  • Metabolizmayı hızlandırma
  • Cilt dokusunu yenileştirme
  • Selülitlerin yok edilmesi
  • Vücut hatlarının biçimlenmesi
  • Derinin esnekliğinin sağlanması
  • Kan dolaşımının hızlanması
  • Cilt güzelliğinin sağlanması
  • Vücudun biçimlenmesi

Vakum terapi, belli bölgelerde biriken ve rahatsızlık veren yağları yok ederken metabolizmanın hızlanmasını sağladığı için genel vücut sağlığınıza da pek çok bakımdan faydalı olur. Vakum terapi uygulaması sağlığınıza kavuşmanızı sağlar. Popo düşüklüğü, basen çıkıntısı, bel kalınlığı, bacakların iç bölgelerinde meydana gelen gevşeklikler, karın bölgesindeki sarkmalar vakum terapi ile artık sorun olmaktan çıkar.

Vakum Terapi Bölgesel İncelme Ankara

Vakum Terapi Bölgesel İncelme

Uygulama Süresi ve Seans Sayısı

Vakum terapi uygulaması, toplamda 15-20 seans yapılır. Seansların aralıkları haftada iki ya da üç kezdir. Seansların süresi 30-40 dakika arasındadır. Seansların sayısı, incelme istenen bölgenin özelliklerine ve yapılacak uygulamadan beklenen faydaya göre artırılabilir.

Vakum Terapi Niçin Yapılır?

Bölgesel incelmede çok etkili olan vakum terapi, bu özelliğinin dışında estetik amaçlarla da yapılır. Kontürlerin düzgünleştirilmesi, ciltte meydana gelen gevşemelerin sona erdirilmesi, plastik cerrahi işlemlerinden sonra lenf drenajını artırmak, ödemlerin çözülmesini kolaylaştırmak için de vakum terapi uygulaması kullanılır.

Kimler, Vakum Terapi Alabilir?

Vakum terapi bölgesel incelme uygulaması herkese yapılmaz. Bazı hastalıklar ve hassasiyetler vakum terapi uygulamasının yapılmasını önler:

• Hamile olamayanlar
  • Emzirmeyenler
  • Ağır hastalık geçirmemiş kişiler
  • Hormonal gelişimini tamamlamış kimseler
  • İlaç tedavisi görmeyen, ağır hastalık geçirmemiş kişiler

vakum terapi alabilir.

Vakum Terapi Bölgesel İncelme Ankara Çankaya

Vakum Terapi Bölgesel İncelme

Vakum Terapi Yaptırmakta Herhangi Bir Sakınca Var mıdır?

Vakum terapi yukarıdaki hastaların dışında kalanlar üzerinde herhangi bir risk oluşturmaz. Anestezi ve cerrahi işlem yapılmayan uygulamada kesik ya da kan yolu açılmaz. Uygulamanın yapılacağı kişide ağrı ya da acı oluşmaz.

Uygulamanın Etkisi Ne Zaman Görülmeye Başlanır?

Seans sayıları arttıkça ve uygulamayı alan kişi diyetine devam ettikçe kısa süre içerisinde etki görülmeye başlanır.

Dolgu Estetiği Ankara

Vakum Terapi Alınırken Diyet Yapılmalı mıdır?

Vakum terapinin etkisini artırmak için uygulamayı alan kişi beslenme ve diyet şartlarına uymalıdır. Vakum terapi etkisini diyet ile daha fazla gösterir. Bölgesel yağlanma şikayeti olanlar, vakum terapi alırken bir yandan da günlük spor ve egzersiz yapmaya devam etmelidir. Karbonhidrat ile beslenmenin yerine dereotu, kereviz ve greyfurt gibi yağ yakma özelliği olan besinler tüketilmelidir.

Vakum Terapiye Ek Başka Bir Uygulama Yapılmalı mıdır?

Vakum terapi uygulamasının tek başına kullanılıp kullanılmayacağı, yağlanmanın derecesine ve selülitin durumuna göre değişir. Sadece selülit için alınan vakum terapi tek başına yeterli olabilir. Ancak yağlanma problemi fazla olan kişiler için vakum terapiye ek tedaviler ve diyet önerilir. Vakum terapinin istenen etkiyi gösterebilmesi için uygulamanın yapılacağı kişinin de birtakım özverilerde bulunması gerekir.

Vakum Terapi Fiyatları

Vakum terapide fiyatlar uygulamanın niteliğine göre değişir. Seans sayısı, uygulamanın yapılacağı bölgenin büyüklüğü ve sayısı ile uygulama periyodu vakum terapi bölgesel incelme fiyatlarına etkide bulunur.

Vakum terapi hakkında bilgi almak, fiyat bilgisini öğrenmek ve sağlıklı bir şekilde kilo vermek istiyorsanız iletişim numaralarımızı arayabilirsiniz.