Skleroterapi Varis Tedavisi

Skleroterapi varis tedavisi ile sizi rahatsız eden, estetiğinize zarar veren varislerden kurtulmanız mümkündür. Günümüzde, kadınlarda erkeklere göre daha çok olmakla birlikte pek çok insanda varise rastlanmaktadır. Yaş ilerledikçe varislerin artma ihtimali daha fazladır.

Skleroterapi varis tedavisi, toplardamarın genişlemek suretiyle büyüyerek kıvrımlı bir hal almasından dolayı oluşan varislerin lazer cihazı ile yok edilmesini amaçlamaktadır. Özellikle, ayakta durmak zorunda kalan insanlarda daha çok olan varisler için farklı tedaviler bulunmaktadır. Ancak lazerle yapılan varis tedavisi, bunların içinde en iyi sonucu verenlerdendir.

Skleroterapi Varis Tedavisi Ankara

Varisten şikayetçi olanlar için en iyi tedavi metotlarından biri olan skleroterapi, genişleyerek kıvrılmış toplardamar ile büyük varislerin içinden geçen lazer, radyofrekans ve öteki tekniklerle yapılmaktadır. Günümüzde geniş bir şekilde kullanılan yöntem, oldukça popüler olmuştur. Bu tedavi yöntemi oldukça konforludur. Bölgesel anesteziyle gerçekleştirilen tedavide ağrı ya da sızı bulunmamaktadır. Tedavi, ince bir iğnenin kullanılmasıyla herhangi bir dikiş ya da kesi izi olmadan gerçekleşmektedir. 30-60 dakika arası süren uygulamadan sonra hasta kısa bir süre dinlenmekte, sonrasında da evine gitmektedir.

Varis Nedir, Varisin En Yaygın Belirtileri Nelerdir?

Varis, toplardamarların kapakçığının fonksiyonunu gerçekleştirememesi ile başlamaktadır. Toplardamar kapakçığının bozulması varisin oluşumunda bir etken iken genetik sebepler de varise yol açmaktadır. Ailesinde, varis ve dolaşım sistemi bozukluğu olan kişilerde varisin görülme ihtimali daha yüksektir. Varis, genel olarak bacakların ön ve arka alt bölgelerinde görülmektedir. Cilt yüzeyinde beliren bu rahatsızlık,

• Damarların yüzeye doğru yaklaşmasıyla kendisini göstermektedir.
  • Bunun dışında, yanma ve sızı gibi belirtiler de görülmektedir.
  • Kaşınma da bu şikayetlere eşlik edebilmektedir.
  • Kramp durumlarına da rastlanma olasılığı bulunmaktadır.
  • Bacaklarda renk değişiklikleri olmakta, damarlarda mor, yeşil ve siyah renkler görülmektedir.

Varislerden kurtulmak için farklı tedavi yöntemleri bulunmaktadır. Bitkisel tedaviler, bunların en bilinenleridir. Şikayetlerde azalma sağlayan bu metot, varisi tümüyle ortadan kaldırmamaktadır. Buzlarla yapılan ayak masajları da geçici bir rahatlama sağlamaktadır. Varislerden, hayat biçiminizi de değiştirmek şartıyla tamamıyla kurtulmak istiyorsanız skleroterapi, en uygun tedavi metodudur.

Ankara Estetik Merkezi

Skleroterapi Tedavisinin Sonuçları

Günümüzde, bütün dünyada yaygın bir biçimde kullanılan tedavi, bütün varis çeşitlerinde iyi sonuçlar vermektedir. Varisler ve rahatsızlık belirtileri gösteren yüzeysel toplar damarlar, lazer ile yok edilmekte, sonrasında da aynı seans içerisinde skleroterapiyle kozmetik işlemler yapılmaktadır. Bütün bu işlemler, hastanın istediği memnun edici sonucu sunmaktadır. Tedavinin şu avantajları bulunmaktadır:

• Uygulamadan sonra, hasta rahat hareket edebilmektedir.
  • Uygulamanın başarı oranı oldukça yüksektir.
  • Varislerin tekrarlanma oranı çok düşüktür.
  • Kesi ya da dikiş izi yoktur.

Skleroterapi lazer, varis tedavisi ile gerçekleştirildiğinde ciddi sonuçlar alınmaktadır. Tedaviyi alan kişi, günlük hayatına dönebilmektedir. Skleroterapiyle varislerden büyük oranda kurtulmanız mümkündür. Tedavinin ardından, hayat biçiminin değiştirilmesi, tedavinin başarısını artırmaktadır. Ancak eskisi gibi yaşandığı takdirde, varislerin tekrarlanma olasılığı yüksektir.