Mezoterapi

Mikroderm Enjeksiyonu

Mezoterapi Mikroderm Enjeksiyonu Tedavisi

Mezoterapi, 1952 yılında Fransız Dr. Michel Pistor tarafından geliştirilmiş olup 1987 yılında Fransız Tıp Akademisi tarafından tamamlayıcı tıp tekniği olarak kabul edilmiştir. Mikroderm Enjeksiyonu uygumla olarak farmakolojik, homeopatik ve doğal bitki ekstrelerinin çoklu mikro enjeksiyon tekniği ile derinin  orta tabakasına (mezoderm) enjekte edilmesidir.

Mezoterapi, mikro iğneler yardımıyla ve doğrudan enjeksiyon yöntemiyle uygulanır, hücrelerin yenilenmesi, derinin sıkılaşması ve cildin parlaklaşması gibi problemleri yok eder. Herion Polikliniğine gelerek cilt analiziniz sonrası adeta yenilenmiş hissedeceğiniz tedavi hakkında bilgi alabilir, doktorunuza merak ettiklerinizi danışabilirsiniz.

Mezoterapinin Yaygın Kullanım Alanları

Mezoterapi tedavisi, bazı tıp alanlarda yaygın olarak kullanılmaktadır:

• Bel, boyun, sırt, kalça, diz ve ayak bileği ağrıları
  • Liposuction  (bölgesel zayıflama)
  • Selülit ve varis tedavisi
  • Lifting (sarkma tedavisi)
  • Fasial rejuvenasyon (yüzün gençleştirilmesinde kırışıklık tedavisi)
  • Saç dökülmesi
  • Spor yaralanmaları
  • Kraniofasiyal nevraljiler
  • Trigeminal nevralji
  • Arnold nevraljjisi
  • Servikobrakial sendrom
  • Migren ağrıları
  • Akne ve akne izi tedavisi
  • Melazma
  • Skar tedavisi
  • Zona
  • Ksantalezma
  • Hiperpigmentasyon
  • Anti-aging yüzeyel kırışıklıklar
  • Tendinopatiler
  • Dupuytren Sendromu
  • Bursitler
  • Miyozitler
  • Osteoartritler (tüm bölgeler)
  • Palindromik romatizma
  • Presbiyopi
  • Artroz

Bölgesel Zayıflama ve Selülit Tedavisinde Mezoterapi

Selülit, yıllardır kadınların fiziksel görüntüsünü bozmakla beraber kendilerine olan güvenlerini de sarsmaktadır. Selülit, fiziksel özelliklerden bağımsız bir rahatsızlıktır. Zayıf,  kilolu, atletik ya da büro işi yapan tüm kadınlarda selülit görülebilir. Yani fazla kilolar selülit nedeni değildir. Bağ dokusundaki hasar gören bantlar çekilince deride çekilmeler olur ve büyüyen yağ hücreleri çıkıntılar yapar, selülitli deri portakal kabuğu gibi girintili çıkıntılı görünüm alır.

Bölgesel zayıflama ve  selülit  tedavisinde  mezoterapi; bel, basen kalçalar, bacak üst bölümünün iç ve dış kısmı, dizin içi ve yanları, karın, omuz ve kol gibi yağ dokusunun aşırı toplandığı bütün bölgelere uygulanır. İlaçlar mikroenjeksiyon tekniği ile cilde 1-6 mm derine ve ortalama 1 cm aralıklarla enjekte edilir. Enjeksiyonun içine belli farmakolojik  özelliklere sahip ilaçlar konur. Bu ilaçlar bölgesel kan dolaşımını düzenleyen genellikle doğal bitkisel ilaçlardır. İlaçların kombinasyonu hastaya göre  değişir. Tedavi ağrısızdır. Tedavi hastanın durumuna göre 6-8 seans uygulanır.

Bu tedavide  yağlı, kızartma türü yiyecekler ve tuz mümkün olduğunca azaltılır, alkol, katı yağ, kafeinli gıdalar ve sodanın kullanılmaması, sigara içiliyorsa azaltılması  önerilir. İçilen su miktarı 3 litreye çıkarılır, yürüyüş ve yüzme ile aktivite artırılır.

Yaşlanma Etkisine Karşı Anti Aging Mezoterapisi

Kırışıklık, buruşma, göz altı torbaları gibi yaşlanma belirtilerine karşı cilt germe işlemi olarak bilinen mezolift tedavisi kullanılır. Bu tedavi uygulaması, yaşlanmayı geciktirir ve erteler.

Dökülmeye Karşı Saç Mezoterapisi

Bölgesel ve mevsimsel saç dökülmelerine, hamilelik döneminde yaşanan saç kaybına karşı ince uçlu mezoterapi iğnesi ile vitamin, kan dolaşımını düzenleyici ilaçlar, elastin, kollogen tetikleyiciler ve keratin bileşimi enjekte edilerek yapılan tedavidir.