Mezoterapi ile Zayıflama Ankara

Mezoterapi ile zayıflama Ankara ve çevresinde pek çok kişinin fazla kilolarından kurtulmasını sağlamıştır. Bölgesel yağlanma sorunları olan kişiler için çok yararlı ve başarılı bir zayıflama uygulaması olan mezoterapi, kiloları belli noktalarda toplananları için gerçek bir çözümdür.

Zayıflama için yapılan mezoterapi uygulamasıyla vücutta bulunan fazla yağlar atılarak zayıflama gerçekleşmektedir. Cilt gençleştirme ve selülit tedavilerinde de tercih edilen mezoterapiyle kısa bir süre içinde kilolarınızı verebilirsiniz. Pek çok kişinin, günümüzde tercih ettiği mezoterapi ile zayıflama Ankara uygulamasıyla arzu ettiğiniz forma kavuşabilirsiniz.

Mezoterapi Nasıl Bir Uygulamadır?

Mezoterapi; vitamin, mineral, farmakolojik ve homeopatik maddelerin cildin içine enjeksiyonuyla yapılan bir uygulama türüdür. Mezoterapi uygulamasıyla en başta sizi rahatsız eden kilolarınızdan kurtulursunuz, eğer isterseniz selülitlerinizin yok olmasını sağlayabilir cildinizi de gençleştirebilirsiniz.

Mezoterapi ile Zayıflama Ankara

Kilo alma, çağımızın en önemli ve rahatsızlık veren problemlerinden biridir. Hareketsizliğe alışan, beslenme konusunda hatalar yapan, metabolizma sorunları yaşayan kişiler kilo alabilir. Zayıflama uygulamalarında tercih edilen mezoterapi; kollara, bacaklara, sırt, basen, yan simit bölgesi ve karın bölgesine uygulanmaktadır.

Zayıflama Uygulaması Mezoterapi

Zayıflamada etkili bir yöntem olan mezoterapi, ucu oldukça ince olan iğneler ile gerçekleştirilen bir enjeksiyondur. Küçük dozlardaki vitamin ve mineral içeren ilaçlar, derinin orta tabakasında yer alan kılcal damarların uçlarına ulaşır ve bu alandaki dolaşımın hızlanmasına destek olur. Kiloların biriktiği bölgelerde yağlar, zamanla su toplar ve sertleşir. Mezoterapide, yağlanan bölgeye yağları eriten ve dolaşımı düzenleyen ilaç karışımları enjekte edilir. Böylece bölgedeki yapısında bozulma olan yağ hücreleri parçalanır ve kan dolaşımı canlanır. Yapısı bozulan yağ hücreleri yok olmasıyla birlikte bölgesel incelme ve cilt gençleşmesi sağlanır.

Mezoterapi ile Zayıflamada Seans Sayısı ve Süresi

Zayıflama için uygulanan mezoterapi, genel olarak 8’le 12 seans arasında sürer. Seanslar haftalıktır. Her seans ortalama 30 dakika sürer.

Mezoterapinin Zayıflatıcı Etkisi

Mezoterapi, zayıflamada çok ciddi bir etkide bulunur. Uygulama ile 1 ay içinde 1 veya 2 beden incelebilirsiniz.

Mezoterapi Uygulamasından Sonra Neler Yapılmamalıdır?

Mezoterapi uygulamasından sonra kişinin uyması gereken birtakım kurallar bulunur. Bunlar uygulamanın etkisi için gereklidir. Uygulamayı alan kişi,

• 12 saat duş almamalıdır.
  • Denize girmemelidir.
  • Havuza girmemelidir.

Bunun yanı sıra, ilk 8 saat dikey pozisyonda durmalı ve ilaç karışımının etkili olması için hareketlerine devam etmelidir. Bu sayede yağlar daha hızlı yok olur.

Mezoterapi ile Zayıflama Ankara

Mezoterapi Uygulamasını Kimler Alamaz?

Bazı özel durumları bulunanların mezoterapi uygulamasını almaması gerekir. Bu kişiler;

• Kalp yetmezliği
  • Böbrek hastalıkları
  • Diyabet
  • Hamile kadınlar

hastalıkları olanlardır.

Mezoterapinin Yan Etkisi Var mıdır?

Mezoterapi cerrahi bir operasyon olmadığı için vücutta ciddi bir acı ve ağrıya yol açmaz. Yalnızca uygulamanın gerçekleştiği bölgede karıncalanma hissedilir.

Uygulamanın Ardından Neler Yapılmalıdır?

Mezoterapinin istenen verimi sağlaması için uygulamayı alan kişi, yaşam şekline dikkat etmelidir. Beslenme biçimini değiştirmeli, her gün düzenli olarak spor yapmalıdır. Ayda 5 ile 8 kilo verebileceğiniz mezoterapiyi alan kişi, protein, karbonhidrat, lif, yağ, vitamin ve mineral açısından zengin bir diyet uygulamalıdır.