Lenf Drenaj

Lenfatik Drenaj Masaj

Lenf Drenaj Lenfatik Drenaj Masaj

Lenf Drenaj (Lenfatik Drenaj Masaj), çeşitli bölgesel incelme; selülit ve sıkılaşma uygulamalarının etkisini artırmak için kullanılan bir uygulamadır. Yapılan masajın amacı parçalanan yağların lenf sistemi aracılığı ile vücuttan atılmasıdır.

Lenf Drenaj Uygulaması

Bölgesel incelme programlarına ek olarak kullanılan Lenfatik Drenaj Masaj tedavisi esnasında uygulamanın yapılacağı bireye özel bir kıyafet giydirilir ve kıyafetin içindeki kablolar aracılığıyla vücuda ısı, titreşim ve akım uygulanır. Bu uygulama ile lenf akışının uyarılması ve lenf damarlarına baskı yapan yağ dokularının vücudun dışına atılması sağlanır. Lenf akışındaki hızlanmanın neticesinde vücuttaki yağların yakılması sağlanır, sıkılaşma ve kalojen artımı gerçekleşir.

Lenfatik Drenaj Masaj Kimlere Uygulanmaz?

Bazı hastalıklardan muzdarip olan bireylere drenaj tedavisi yapılmaz.

• Kan dolaşımı bozukluğu
  • Kalp pili
  • Yüksek tansiyon hastalığı
  • Hemoroit hastalığı
  • Diyabet hastalığı
  • Kemik erimesi hastalığı

olan kişilerde lenf drenaj uygulanmaz. Ayrıca hamilelerde bu tedavinin yapılması önerilmez.

Lenf Masajı Nerelere Uygulanır?

Lenfatik Drenaj Masaj bölgesel bir uygulama değildir. Vücudun tamamını saran özel bir kıyafet ile yapılalır ve vücudun tüm bölgelerine fayda sağlaması beklenir.

Lenf Drenaj Hangi Tedavileri Destekler?

Lenfatik Drenaj Masaj uygulaması destekleyici bir tedavidir. Lenf drenaj masajının uygulanması;

• Hastalıkların ya da kullanılan ilaçların sonrasında meydana gelen ödemler için
  • Selülitleri yok etmek için
  • Zayıflama programlarını desteklemek için
  • Hamilelikten sonra oluşan varisleri gidermek için
  • Toksinleri atmak için
  • Ameliyat öncesinde ve sonrasında meydana gelen sıkıntıları atmak için

kullanılır. Herhangi bir ürün kullanılmadan yapılan lenf masajı, hafif ve tekrar eden hareketlerden oluşur.

Mezoterapi ve karboksiterapi sonrasında uygulamanın etkinliğini arttırmak için uygulanır. Seanslar yaklaşık 30 dakika sürer.

Uygulamanın Faydaları

Lenfatik Drenaj Masaj bir tür masajdır. Bu masaj sayesinde lenf sistemi aktive edilir. Ayrıca drenaj uygulaması ile;

• Bölgesel yağlanmaya yol açan ödem ve toksinler idrar yoluyla atılır
  • Kan dolaşımı sağlandığı için derinin sıkılaşması sağlanır
  • Metabolizma hızlanır
  • Dinlendiricidir
  • Menopoz döneminde hormonal değişikliklere bağlı olarak vücutta biriken ödemlerin atılmasına yardımcı olur
  • Cilt kalitesinde artma ve sıkılaşma meydana gelir

Lenf Drenajın Yan Etkileri Var mıdır?

Lenfatik Drenaj Masaj uygulamasının hiçbir yan etkisi yoktur.

Lenf Drenaj Seansları

Masaj seanslarının sayısı tedavi türüne ve uygulama yapılacak kişiye göre değişir. Selülit tedavisinde 10-15 seans uygulanır. Her bir seans 20-25 dakika sürer ve genellikle 2-3 gün aralıklarla seans yapılır. Ankara Çankaya’daki Herion Polikliniği ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.