Glutatyon Tedavisi Ankara

Bir protein kompleksi olan glutatyon tedavisi; sistein, glutamin ve glisinden oluşmaktadır. Glutatyon, hücrelerin zarar görmesine neden olan serbest oksijen radikallerini etkisizleştirerek vücudu korumaktadır. Glutatyon, bir antioksidandır ve yaşlanma karşıtı etkide bulunmaktadır.

Glutatyon tedavisi esnasında kullanılan glutatyon, vücudun kendi mekanizmaları vasıtasıyla ürettiği bir maddedir. Fakat glutatyon düzeyi; yaşın ilerlemesi, beslenme bozukluğu, alkol, sigara, ilaçlar, toksik maddeler ve çevresel faktörlerden dolayı giderek azalmaktadır. Bundan dolayı, dışarıdan alınarak yaşlılık etkilerini azaltması sağlanmaktadır.

Glutatyon Tedavisi Niçin Önemlidir?

Glutatyon, güçlü bir anti-aging mekanizmasına sahiptir. Cildin gençleşmesini ve cilt lekelerinin azalmasını sağlamaktadır. Bilhassa, beyinle karaciğerdeki dokular başta gelmek üzere vücuttaki bütün dokuların zarar görmesini önlemektedir. Glutatyon tedavisinin başka yararları da bulunmaktadır:

• Bütün vücutta yüksek detoksifikasyon etkisi oluşturmaktadır.
  • Kansere neden olan maddeleri ve toksik maddeleri etkisizleştirerek vücuttan atmaktadır.
  • Bağışıklık sisteminin güçlenmesini sağlamaktadır.
  • Enflamasyonu (iltihap) azaltmaktadır.
  • Kasların performansını artırmaktadır.
  • Vücuda ve ruha enerji vermektedir.
  • Vücuttaki ağır metalleri temizlemektedir.
  • Tip 2 diyabetle insülin direncinin zararlı etkilerini azaltmaktadır.
  • Karaciğer yağlanması tedavisini kolaylaştırmaktadır.
  • Kanser hücrelerinin oluşmasını engellemektedir.
Glutatyon Tedavisi

Glutatyon Nerelerde Kullanılmaktadır?

Glutatyon, farklı rahatsızlıklar için kullanılmaktadır. Kronik yorgunluğun, depresyonun, fibromiyaljinin, iltihaplı ve romatizmal rahatsızlıkların, bazı nörolojik hastalıkların tedavisinde kullanılan glutatyon, sigara ve alkol kullananlarda oluşan zararlı etkileri azaltmaktadır. Kemoterapi ve radyoterapiden sonra hastanın toplarlanmasını sağlayan glutatyon, cilt hastalıklarının, leke, akne ve kırışıklıkların etkisini azaltmaktadır.

Glutatyon tedavisini şu kişiler alamamaktadır:

• Kanser tedavisi görmekte olan kişiler, kemoterapi ve radyoterapi aldıkları dönemde glutatyon tedavisini alamamaktadır. Fakat kanser tedavisi sona erdikten sonra vücudun süratli bir biçimde toparlanması için, glutatyon tedavisi faydalı olmaktadır.
  • Hamile olan ve emziren anneler de bu tedaviyi alamamaktadır.
  • Çocuklara da bu tedavi uygulanmamaktadır.

iple yüz germe

Glutatyon Tedavisinin Uygulanması

Glutatyon tedavisindeki en iyi ve etkili uygulama biçimi, damardan serum biçiminde yapılan uygulamadır. İlacın vücut için faydası damardan yapılan uygulamayla en üst düzeye çıkmaktadır. Her seans, haftada bir ya da iki defa yapılmaktadır ve toplamda altı hafta devam etmektedir. Bir seans bir ya da bir buçuk saat sürmektedir.

Tedavi için hastanın klinikte yatmasına gerek yoktur. Uygulamanın hemen ardından, hasta günlük hayatına dönebilmektedir. İstek doğrultusunda senede iki ya da dört seans alınabilmektedir. Tedavi bırakıldığında da ilacın aktivitesi en fazla dört ay devam etmektedir. Uygulamanın tespit edilen herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Bunun nedeni, glutatyonun vücudun doğal olarak ürettiği bir madde olmasıdır.