Cilt Bakımı

Arındırıcı Ferahlık
Cilt Bakımı Anti Aging

Cildi temizleyerek başlanan cilt bakımı; tonikleme, peeling, buharlama, siyah noktaları temizleme, maske, göz çevresi bakımı, yüz serumu uygulaması, yoğun nemlendirme ve güneş korumasını da içeren bir bakım türüdür.

Cilt bakımı uygulamaları aynı zamanda bir tedavi işlemidir. Uygulama sırasında dermokozmetik ürünlerden yararlanılarak cildin canlılığını kazandırmaya, ciltteki yağ, siyah nokta, makyaj artıkları gibi cildin soluk bir görünüme sahip olmasına neden olan sorunları ortadan kaldırmaya çalışılır.

Cilt Bakımı Uygulaması

Cilt bakımı, birkaç aşamalı bir işlemdir. Evvela cildin analizi yapılarak ihtiyaçları belirlenir. Cildi rahatsız, cildin nefes almasını engelleyen artıklar temizlenir ve peeling için sağlıklı bir ortam oluşturulur. Ardından doğal ve bitki özlü dermokozmetik ürünlerle ciltteki ölü hücreler temizlenir.

Ölü hücrelerin temizlenmesi, cildin bakımı için uygun bir zemin hazırlar. Buhar terapisi ile cildin gözenekleri açılır ve cildin yumuşaması sağlanır. Siyah noktalar ve yağ butonları yok edilir ve cilde yüksek frekans verilerek derin dezenfeksiyon yapılır. Nemlendirici ve besleyici bakım maskesi ile cilt bakımı sona erer. Aşağıdaki cilt bakımı uygulamaları yapılır:

1. Temel Cilt (arındırıcı)
  2. Lifting Bakımı
  3. Akneye karşı bakım
  4. Lekelere karşı bakım (AHA)
  5. Couperose bakımı
  6. Göz çevresi
  7. Nem dengeleyici bakım (alerjik ciltler için)

Cilt Bakımı Neden Gereklidir?

Cilt; UV ışınları, makyaj, serbest radikaller, sigara, stres, yanlış beslenme gibi nedenlerden dolayı zamanla dengesini kaybeder. Sadece estetik değil, sağlık açısından da cildin temizlik ve bakımına özen göstermek yaş ilerledikçe oluşacak kırışıklık ve deformasyon gibi problemlerin önlenmesi bakımından çok faydalıdır. Cilt bakımı cildin asitlik derecesini düzenlemek, gözeneklerin temizlenmesini ve sıkılaşmasını sağlamak için oldukça önemlidir.

Kimler Cilt Bakımı Yaptırmalıdır?

Akne, sivilce tedavisi, hücre onarımı, nem oranının düzenlenmesi, ince çizgilerin azaltılması için 16 yaşından sonra cilt bakımı önerilir. Cildinde hiçbir problem olmayanların dahi ayda bir kez cilt bakımı yaptırması gerekir.

Cilt Bakım Türleri

• Anti-aging tedavisi:Bir tür gençleştirme işlemi olan anti-aging tedavisi, 30 ve 35 yaşından fazla olanlar için iki ayrı şekilde uygulanır. Anti-aging tedavisinde iğnesiz botoks ve derin çizgileri düzleştirme uygulaması yapılır.
  • Kolajen bakımı:Bu bakım türünde cildin esnekliği artırılır.
  • Leke tedavisi:Farklı etkenlere bağlı olarak ciltte oluşan lekelerin giderilmesi için uygulanan bir tedavi türüdür.
  • Akne tedavisi:Birtakım nedenlere dayalı olarak meydana gelen aknelerin arındırılması sağlanır.
  • Kimyasal peeling:Derinlemesine temizlik ve lekelerin yok edilmesi için meyve asitleri ile yapılan cilt soyma uygulamasıdır
  • Jet peeling: Özel başlıklarla, cilde temas edilmeden, doğal elementlerin (su, oksijen, mineral, solüsyon, vitamin) yardımı ile uygulanır. Gözneklerin açılmasını sağlayan bu uygulama, ölü derinin deriden uzaklaşmasını sağlar. İşlem bittiğinde cilt, canlı, parlak ve genç görünür. 20 ile 60 dakika arasında sürebilen uygulama 2 ile 4 haftada bir yapılır. Uygulama esnasına acı hissi oluşmaz ancak ciltte kırmızılıklar oluşabilir. Bu da 30 dakika sonra yok olur. Mantar, vitiligo, sivilce bakımı, cilt kuruluğunu önleme, gözenek temizleme, kırışıklıkların azaltılması, leke çıkarma, anti aging ve enfeksiyonlu deri hastalıklarında jet peeling kullanılır.

Ankara Çankaya’daki Herion Polikliniği randevu kaydı oluşturarak cilt bakımınız için uzman doktorlarımıza danışabilir, sizin için en uygun bakım ve diğer uygulamalara karar verebilirsiniz.