Botox Ankara Fiyatları

Botox Ankara tedavi çözümleri Herion Polikliniğinde, uzman doktorlarımız tarafından modern koşullarda yapılmaktadır. Pek çok farklı tıbbi tedavide kullanılan botoks, prostat disfonksiyonundan astıma, spastik kasların açılmasından aşırı terlemeye kadar pek çok hastalığın tedavisinde başarılı sonuçlar verir.

Botox Ankara uygulaması ile size rahatsızlık veren durumlardan kurtulabilirsiniz. Bir ilaç türü olan botoks, “botulin um” toksini adıyla bilinen ve uygulandığı alanda sinirle kas arasında bulunan bağlantıyı bloke ederek geçici olarak kasların çalışmasını engeller. Kadın ve erkek pek çok kişinin farklı sorunlar için kullandığı botox, anti-aging uygulamalarının yanı sıra farklı hastalıkların tedavisinde hekimler tarafından tercih edilir.

Botox Ankara Uygulama Alanları

Botoks, yüz ve vücut bölgelerinde farklı maksatlar ile kullanılır. Yüz bölgesinde sıkılaştırma ve mimiklerin belirginleşmesinde kullanılan botox oldukça etkilidir. Botoks, yüzde şu işlemler için tercih edilmektedir:

• Kaşların ortasındaki çizgilerin azalması için
  • Kaşları kaldırmak için
  • Alın çizgilerini azaltmak ve ortadan kaldırmak için
  • Burun ucunu kaldırmak için
  • Burun kenarı çizgilerinin önlenmesi için
  • İnce mimik kırışıklıklarını azaltmak için
  • Boyun bölgesindeki platysmal bantları azaltmak için
  • Göz çevresindeki kaz ayakları türündeki kırışıklıkları azaltmak ve önlemek için
  • Gummy smile adlı, gülerken üst diş etlerinin gözükmesiyle ortaya çıkan estetik sorununu önlemek için
  • Dişlerin sıkılmasını engellemek için
  • Üst dudağın üzerinde bulunan sigara çizgilerini azaltmak ve yok etmek için
  • Üzgün görünen yüz ifadesini azaltmak üzere dudak kenarlarını kaldırmak için
  • Migren atak ve şikayetlerini azaltmak için

botoks tedavisi kullanılır. Bununla birlikte botox, vücuttaki bazı sorunların yok edilmesi için de kullanılan bir tıbbi tedavi metodudur. Botoks ile kol altı ve avuç içi terlemesi gibi şikayetlerde azalma görülür.

Botox Ankara

Botoks ve Anti-Aging

Botoks, cilt gençleştirme uygulamalarında en çok tercih edilen tedavi yöntemlerinden biridir. Mimik ile ilgili kırışıklıkların tedavisinde etkili olan botox; alın, kaş ortası, göz ve ağız çevresi ve boyun bölgesindeki kırışıklıkların azalmasını sağlar. Kırışıklıkların derinliğine göre botoksun yanında yüz dolgularından da yararlanılabilir.

Botoks Nasıl Yapılır?

Botoks, anestezi kullanılmadan gerçekleştirilen bir uygulamadır. Uygulamanın yapılacağı bölge iyice temizlendikten sonra ince uçlu iğneler ile kas içine belli dozlarda botoks ilacı verilir.

Botoks Acı Verir mi, Yan Etkileri ve Riskleri Var mıdır?

Botoks, acı ve ağrı veren bir işlem değildir. Sinek ısırığı hissine benzer bir his oluşmaktadır. Bu acının hissedilmemesi için de anestezik kremler kullanılabilir. Botoks uygulamalarının küçük, hayatı etkilemeyen yan etkileri vardır. Botokstan sonra en fazla 2 gün devam eden baş ağrısı ve gribe benzer durumlar olabilir. Mide bulantısı, yüz bölgesindeki uygulamalarda kızarıklık ve hafif ağrı, yüksek dozdaki boyun botoksunda yutma güçlüğü meydana gelebilir.

Botox Ankara

Botoks Ne Kadar Sürer?

Botox, 10 ya da 15 dakika süren bir uygulamadır. Bazı kişilerde anestezi kullanılırken bazı hastalarda anesteziye ihtiyaç duyulmaz. Uygulamadan dolayı meydana gelen şişlikler de en fazla 20 dakika sonra geçer. Uygulamayı alan kişi hemen işine dönebilir.

Botoksun Uygulama Süresi ve Periyotları

Antikor gelişen hastalarda botoks istenen etkiyi vermemekte ya da etkisi kısa sürede bitmektedir. Bundan dolayı 4 ya da 6 ayda bir uygulama yapılmalıdır.