AWT Kimlere Uygulanmaz

AWT kimlere uygulanmaz? Her tedavide olduğu gibi AWT’nin de uygulanmayacağı hastalar vardır. Bazı özel durumları ve rahatsızlıkları olanlara bu tedavi önerilmez. Bir selülit tedavisi olan AWT, kalça, bacak ve kolların üst kısımlarında oluşan selülitlerin tedavi edilmesi için kullanılır.

Yanlış beslenme, hareketsiz yaşam, sigara, uykusuzluk ve hamilelikte bağ dokunun zayıflaması ve kallojen liflerin elastikliğiyle ilgili nedenlerden dolayı oluşan selülit rahatsızlığında, hücrelerdeki yağ üretimi ve yakımındaki sorunlar vücudun dengesini bozar. Bağ dokusundaki bozulmalar ciltte yükseltilerin ve portakal kabuğu görünümünün oluşmasına neden olur. Peki, AWT kimlere uygulanmaz?

Akustik Dalga AWT Kimlere Uygulanmaz?

AWT tedavisini almak için bazı sağlık koşullarına sahip olmak gerekir. AWT, aşağıda yer alan rahatsızlıklarda ve özel durumlarda uygulanmaz:

• Karaciğer yetersizliği ciddi boyutlara ulaşan kişilere
  • Böbrek yetersizliği ilerleyenlere
  • Hamilelere
  • Emzirenlere
  • İltihapları bulunan kişilere
  • Varisleri için bacaklarına cerrahi müdahale yapılanlara
  • İleri seviyede kalp ve damar rahatsızlığı bulunanlara
  • Tedavisi yapılmamış kanama bozukluğu olan kişilere
  • Kan sulandırıcı ilaç kullanmaya devam edenlere
  • İleri derecede şeker hastalığı olanlara

AWT Uygulaması

AWT, manuel bir cihazdır. Bu cihaz, selülit şikayetlerinin olduğu alanın üstünde gezdirilir ve yaydığı şok dalgalarıyla selülitli yapı yok edilir. AWT, cildin sahip olması gereken elastikiyet seviyesine ulaşmasını sağlar. Cildi sıkılaştıran ve vücudun şekle girmesine yardımcı olan AWT, uygulandığı bölgede gerginliği artırır, selülitli görünümü azaltır. AWT’nin yağ dokusu azaltma, lenfatik dolaşım artırma, kas kondisyonu artırma ve gerçek tam kat doku aktivasyonu gerçekleştirme gibi yararları vardır.

AWT Akustik Dalga Tedavisi

AWT Tedavisinin Özellikleri

AWT, dünyada tercih edilen bir tedavi yöntemidir. Bu uygulamanın yan etkisi bulunmaz. Uygulama sırasında ve sonrasında ağrı veya acı gibi durumlar oluşmaz. AWT’nin özellikleri şunlardır:

• Uygulamada hiçbir kimyasal madde kullanılmaz.
  • AWT’de güçlü ve yoğun ses dalgaları direkt olarak derinin altındaki çukur kısımları etkiler.
  • Selülitte olumlu sonuçlar veren AWT, ses dalgalarıyla deri ve yağları geçip selülitli yapıya ulaşır.

AWT Tedavisinin Seans Sayısı ve Süresi

AWT yöntemiyle yapılan selülit tedavisi, 6 veya 8 seans sürer. Seans aralıkları 3 veya 4 gündür. Her seans ortalama 30 veya 60 dakika sürer. Fakat selülitli alanın büyüklüğü, selülitlerin yoğunluğu ve hastanın durumu tedavinin sayısını ve süresini değiştirir. AWT tedavisinin uygulandığı kişi hafif egzersizler yapmalıdır. Yağlı yiyecek yememeli, yağ tüketimini azaltmalıdır. Bunun dışında, bol miktarda su içmelidir.

AWT Uygulamasının Etkisi

AWT, kısa sürede etkisini gösterir. Fakat uygulamanın etkisi, uygulamayı alan kişinin hayat şekline, yeme içme alışkanlıklarına, hareket durumuna ve sağlığına zarar veren şeylerden uzak durmasına göre değişir. AWT tedavisine başlayan kişi, yaşamını belli bir düzene sokarsa uygulama başarılı olur.