AWT

Akustik Dalga Tedavisi

AWT Akustik Dalga Tedavisi

Şok dalgaları üreterek çalışan AWT Akustik Dalga Tedavisi ile selülitin yanı sıra bölgesel yağ fazlalıkları, popo sarkması ve cilt gevşekliği sorunu da çözüme kavuşmaktadır. Herhangi bir acı, yanık ya da ağrının meydana gelmediği AWT uygulamalarında ciddi sonuçlar elde edilmektedir.

AWT Uygulaması

Haftada 2 kere olmak üzere toplam 10 seans yapılan AWT, selülitli ve gevşemiş dokularda kalojen sentezi ile cilt gerginliğini artırır. AWT işlemi ile selülitli derideki girintiler ve çıkıntılar yok edilir.

Bölgesel incelmede de oldukça etkili olan şok dalgaları, yağ hücre zarının geçirgenliğini artırır, yağın hücrelere dağılmasını, lenf damarları vasıtasıyla dolaşıma katılarak enerji döngüsüne girmesini ve metabolik sistemle atılmasını sağlar.

AWT’nin Etkileri Nelerdir?

AWT uygulaması, şok dalgalarının iyileştirici etkisi ile vücutta pek çok iyileşmenin meydana gelmesini sağlar.  AWT ile cilt esnekleştiği gibi sıkılaşır. Fibroz bantlardaki hasarlar ve selülitte düzelme meydana gelir.

AWT, şok dalgaları ile;

• Dokulardaki damar dolaşımını düzenler.
  • Dokulara kan gitmesini sağlar.
  • Dokuları besler.
  • Doku beslenmesinin artmasıyla aktif bağ dokusu meydana gelir.
  • Yağlarla ödem sıvısı dokudan uzaklaştırılır.
  • Enerjinin yakılmasını sağlar.
  • Kas kondisyonunu artırır.
  • Kan ve lenf damarlarındaki drenaj artar, kan dolaşımı düzelir.
  • Doku enzimlerinin etkinliği arttıkça lokal ve genel düzeyde yağ parçalanması meydana gelir.
  • Metabolizmanın hızı artar ve kilo verilmeye başlanır.
Ultrason dalgaları, sabit dalga boyu ile salınım yapan kararlı ve periyodik dalgalardır. Şok dalgaları ayrıca, tekli ve çoğunlukla pozitif bir basınç atımı ile karakterize edilirler.

AWT Akustik Dalga Tedavisi Kimlere Yapılmaz?

AWT uygulamaları farklı rahatsızlıkları olan bazı kişilere yapılmaz:

• Karaciğer ve böbrek yetmezliği olanlara
  • Hamilelik ve emzirme dönemindeki kadınlara
  • Bazı türdeki enfeksiyonları olanlara
  • Varis sorunu için cerrahi işlem yapılanlara
  • Kalp ve damar hastalığı olanlara
  • Kan sulanırıcı ilaç kullananlara
  • İleri seviyede şeker hastalarına
  • Vücudunda implant, pil gibi cihazlar olanlara
  • Bacağında flebit ve derin ven trombozu olanlara

AWT Uygulamasının Yan Etkisi Var mıdır?

Yaklaşık 10-20 dakika arasında süren, ancak bölgenin büyüklüğüne göre 1 saati bulabilen AWT uygulaması oldukça güvenlidir. Herhangi bir ağrı ya da acı olmaz ancak nadiren morluk olabilir. Bu da kısa sürede geçer.

AWT Uygulamasından Sonra Neler Yapılmalıdır?

AWT Akustik Dalga Tedavisi uygulamasından sonra dengeli beslenmek gerekir. Günde yaklaşık 3 litre su tüketilmelidir. Egzersiz ve yürüyüş yapılmalıdır. Ayrıca şok dalgaları ile tedaviden sonra kan sulandırıcı ilaçlar kullanılmamalıdır. Bütün bunlar düzenli olarak yapıldığında 1-2 ay içerisinde bölgesel incelme ve selülitli bölgelerde düzelme görülür.